top of page

Veckans Tarotskop - SĂ„ blir vecka 5 enligt mina Tarotkort 210201

MB Novas Tarotskop - Originalet sedan 2009

Hej kÀra du!

Hoppas att du har haft en fin helg och att du nu Àr redo att ta dig an denna sprillans nya vecka! Det Àr min innerliga önskan att Tarotskopet jag kanaliserat denna vecka ska kunna hjÀlpa dig att hitta guldkornen sÄ att din vecka blir riktigt superbra!


TIPS: Boosta KĂ€rleken inför Alla HjĂ€rtans Dag! Ta emot himmelsk kĂ€rlek och healing frĂ„n Änglarna under 30 dagar! Dessutom lĂ€r jag dig massor om Ă€nglar och Ă€nglarna dimension. PĂ„ tillfĂ€lligt besök - EXTRA BONUS i Alla HjĂ€rtans Dagpresent frĂ„n mig: 15 minuters Tarotsamtal vĂ€rde 350 kr, nĂ€r du bokar Änglahealing med Guldkant - förutom alla som redan ingĂ„r!! Mina kunder Ă€r eniga, det hĂ€r Ă€r en underbar upplevelse. LĂ€s mer >


VECKANS TAROTSKOP



1. Den hÀr veckan Àr det mycket förmÄnliga energier för dig som lÀngtar efter barn, som funderar pÄ att adoptera eller kanske ska skola in ett barn pÄ dagis. Energierna Àr Àven gynnsamma för dig som upplever att du haft en jobbig uppvÀxt och Àr redo att slÀppa taget om det och inte lÄta det pÄverka dig lÀngre!


Om du vill kan du, till exempel bara sÀga: Jag Àr nu redo att kapa alla kÀnslomÀssiga band till min barndom. DÄ var dÄ och nu Àr nu - och nu vÀljer jag att frigöra mig frÄn allt som hindrat mig. Tack! (Enkelt, men effektivt. Lycka till.)


2. Ibland Àr det svÄrt att fokusera pÄ för mÄnga saker samtidigt, dÄ kan det lÀtt bli rörigt bÄde i huvudet och i livet. Denna vecka Àr det vÀldigt bra att bestÀmma sig för vad man vill fokusera pÄ och försöka att eliminera de saker som inte Àr roliga och meningsfulla. AlltsÄ, saker som bara tar tid och inte producera glÀdje eller "ÄterbÀring" i nÄgon form. För att komma pÄ hur man ska bÀst fokusera kan man ta skriva ner allt man gör under en dag eller vecka och sedan kÀnna efter vad man ska fortsÀtta, respektive sluta, med. Intressant! *ler*


3. Även denna vecka Ă€r det kĂ€rlek i luften! (Tror det var det nyss ocksĂ„? *ler*) AnvĂ€nd energierna sĂ„som det passar dig. Kanske Ă€r det dags att köpa ett husdjur? *ler* SkĂ€mt Ă„sido, detta passar vĂ€ldigt bra ihop med det jag skrev under punkt 1. HĂ€rligt!


LyckofÀrg denna vecka Àr gult. Lyckotal: 8.



TIPS: SÀg inte saker i vredesmod, det slÄr troligen bara tillbaka pÄ dig sjÀlv. Se över hur du pratar och kommunicerar denna vecka.


RÅD: Det syns inte pĂ„ utsidan, hur du kĂ€nner pĂ„ insidan. Ge uttryck för dina behov sĂ„ fĂ„r du den hjĂ€lp du behöver.

HINDER: Ta hand om det du redan har sÄ kommer Universum att ge dig mer. Kanske Àr det dags att stÀda bilen, göra en tidig vÄrstÀdning, laga trasiga saker (eller kasta dem) och fixa till det lite mysigt i ditt liv?

AFFIRMATION: HÀr kommer en affirmation frÄn Tarotskolan; MB Nova Tarot Academy. Kortet vi fÄr Àr Ànnu en gÄng Kung i Stavar frÄn Lilla Arkanan - sÄ det mÄste vara viktigt! *ler*. Affirmationen lyder: Jag Àr stolt över mina bedrifter och allt jag kan! (Om du inte kÀnner exakt sÄ nu - upprepa affirmationen om och igen under flera dagar sÄ sjunker budskapet in och fÄr mening inom dig.)


NÅGRA ORD OM KÄRLEK:


Par: Även alla par fĂ„r ett kĂ€rlekskort hĂ€r - det mĂ„ste betyda att Alla HjĂ€rtans Dag, energimĂ€ssigt, borde vara denna vecka. *ler* Varför inte planera nĂ„got riktigt kĂ€rleksfullt till din partner?!

Singlar: Denna vecka Àr det speciellt förmÄnligt för alla som vill trÀffa en ny man - oavsett om du sjÀlv Àr man eller kvinna...! Det Àr extra enkelt, sÀger mina kort, pÄ en plats med mycket maskulina energier. Nu alla singlar gÀller det att tÀnka till! *ler*



Det var allt för denna gÄng, ha en underbar vecka! Kram, Marita pÄ MB Nova


[Ring Marita] Om du behöver nÄgon att prata med, rÄd, medial vÀgledning eller coaching - vÀlkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frÄgestÀllning Àr obekant, med mig kan du kÀnna dig fri att frÄga om och diskutera allt.

Marita Bladh, MB Nova Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41

Välkommen!
Titta in snart igen
NÀr inlÀgg har publicerats hittar du dem hÀr.
Senaste inlÀgg
Arkiv
Sök efter taggar
Gilla & Följ MB Nova på Faceboook!
  • Facebook Basic Square
bottom of page