top of page

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 13 enligt mina Tarotkort 210329

MB Novas Tarotskop - Originalet sedan 2009

Hej kära du!


Hoppas att du har haft en fin helg och att du nu är redo att ta dig an denna sprillans nya vecka! Jag hoppas att Tarotskopet ska hjälpa dig att hitta guldkornen så att din vecka blir riktigt superbra!

VECKANS TAROTSKOP


1. Denna vecka kanske några känner av att humöret åker lite berg-och-dalbana - men oroa dig inte om det blir du. Använd topparna till att parera dalarna, och tänk: - Det är bara tillfälligt! Veckans första budskap vill uppmuntra oss att acceptera livet precis som det är. Ibland är det upp och ibland lite ner. Acceptans är nyckel till att hantera det som sker.


2. Den här veckan är det väldigt skjuts i allt som har med andlig utveckling att göra. Passa på att börja meditera regelbundet, gå en medial/andlig kurs, Reikiutbildning eller varför inte lära dig mer om till exempel Feng Shui och göra om hemma?


3. Denna vecka är det även mycket kärlek i luften. Använd denna information på det allra bästa sättet för just ditt liv! :-)


Lyckofärg denna vecka är, passande nog, gult. Lyckotal: 11.


TIPS: Känner du dig lite fast i livet? Denna vecka är det förmånligt att göra saker för första gången. Gå utanför din komfortzon och prova på något spännande du bara vågat drömma om tidigare! *ler*


RÅD: Som bekant, alla resor börjar med ett första steg. Ta det första steget nu, tänk inte bara - utan gör det bara! Denna vecka är det förmånligt att vara lite spontan.

HINDER: Tänk inte: "- Jag kan inte". Tänk hellre: " - Jag kan inte det, än". Dra nytta av den nya tiden, på Internet finns allt du behöver kunna för att göra det du vill, och lite till! *ler*

AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från Tarotskolan; MB Nova Tarot Academy. Kortet vi får är Kung i Bägare från Lilla Arkanan och lyder: - Jag värdesätter mina känslor och min intuition.


FÖRETAGARE: Söker du nya utmaningar och goa kollegor från hela världen? Vill du också hjälpa andra till bättre hälsa? Lär dig mer och se vilket företag jag rekommenderar - det är riktigt fina och (väl behövda) hälsoprodukter från ett seriöst företag med hjärtat på rätta stället. Läs mer >



NÅGRA ORD OM KÄRLEK:

Par: En relation ska inte vara som en verbal brottningsmatch. Visst kan det ibland vara bra att kunna diskutera och argumentera i en relation - men det är bättre att träna på att våga visa och kommunicera sina känslor ärligt, öppet och sansat - med respekt för varandra.


Singlar: Den här veckan ser det positivt ut att träffa någon i en kyrka, på ett museum eller i en annan äldre byggnad med vacker konst. Lycka till!





Det var allt för denna gång, ha en underbar vecka & Glad Påsk! Kram, Marita på MB Nova

 

[Ring Marita] Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att fråga om och diskutera allt.


Locka fram din intuition - Lär dig Tarot: En utbildning i världsklass för hemmabruk eller profession. Läs mer >>

Marita Bladh, MB Nova Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41

Välkommen!
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Gilla & Följ MB Nova på Faceboook!
  • Facebook Basic Square
bottom of page