top of page

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 6 enligt Maritas Tarotkort 200203

MB Novas Tarotskop - Originalet sedan 2009

 

Gratisserie om Änglar i 4 delar.

Del 1: - Hur mycket kan du om änglar? Klicka här >>




 

Veckans Tarotskop


Om du gillar budskapen i Veckans Tarotskop skriv gärna en kommentar.

Hej kära du!


Hoppas att du har haft en skön helg! Här kommer veckans Tarotskop och det är min förhoppning att budskapen jag kanaliserar idag ska hjälpa dig att göra din vecka ännu bättre!


Oh la la! :-) Jag brukar aldrig lova guld och gröna skogar... men denna vecka kan det komma extra tillskott till kassan! Det ser ut som att pengar både kan, liksom, "dyka upp" - pengar du inte riktigt räknat med. Men även pengar som kommer från ett arbete eller projekt du gjort väldigt bra! Eller, så kan du få ett erbjudande som på sikt kan ge väldigt bra utdelning.


Men, man måste ge för att få... Denna vecka måste vi har lite självförtroende och våga satsa lite och gå utanför ramarna... Om det inte är extra ersättning för något du redan gjort så behöver du gå lite mot strömmen för att få det extra tillskottet... Exempel: Låt säga att du har en trygg anställning men under flera år velat satsa på ditt skrivande, biodling eller din konst (eller vad det nu kan vara) och du bestämmer dig för att det är nu eller aldrig som gäller. Kanske möts du från omgivningen av: "- Men, herregudihimlen! Ska du kasta bort en trygg anställning??!! // Nej, det behöver du inte göra, men du behöver ta nya steg, fatta nya beslut och sluta bry dig om vad andra tycker.


Fråga dig själv: På vilket sätt kan just jag gå utanför ramarna? På vilket sätt kan jag visa mer självförtroende? Hur kan jag gå emot strömmen? Hur skulle mitt liv se ut om jag lyssnade mer till mitt eget förnuft och hjärta - och mindre på vad andra tycker? Vad betyder detta budskap för just mig?




Passa på! Denna vecka är det också förmånligt att sätta frön, sy och brodera - eller köpa färdiga kläder, hålla tal eller föreläsningar, köpa häst eller hund, eller foder till djur - eller besöka ett stall.

 

Lyckofärg denna vecka är silver. Lyckotal: 7.

 

TIPS: "Lyckan står den djärve bi". Ge fullt ut - gå "all in". Halvmessyrer skapar inga minnesvärda resultat eller upplevelser.


RÅD: Rensa inkorgen i ditt e-postsystem och håll koll på skräppostmappen - annars kan du missa ett viktigt meddelande!

HINDER: Är det mycket kaos i ditt liv? Skapa ordning - både vad gäller saker, papper och relationer. Röra skapar mer röra och mer kaos. Ta en time out och skapa ordning.


AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från Tarotskolan; MB Nova Tarot Academy. Kortet vi får är Fem i Bägare från Lilla Arkanan och lyder: " - Jag är villig att gå igenom jobbiga situationer om jag känner att det är att följa mitt hjärta." Bra affirmation som stödjer flera av veckans budskap!



Tips för Företagare: Det här är en bra vecka att ta fram målen du satt upp för året och kolla att du, dels är i fas, dels gör rätt saker - och inte har börjat streta iväg åt alla möjliga håll. // Har du gjort en s.k "Kundmagnet" än? Passa på att ladda ner en gratis checklista innan den tas bort. Länk >>

NÅGRA ORD OM KÄRLEK:


Par: Det här är en bra vecka att fördjupa vänskapen i er relation. En relation består ju av många delar, inte minst vänskap. Satsa på att ha roligt ihop och att verkligen lyssna på varandra, utan att börja argumentera eller gå i försvar.

Singlar: Den här veckan är det förmånligt att träffa någon på en kurs i "Starta eget" eller ett evenemang där det finns många företagare. Lycka till! :-)



Det var allt för denna gång, ha en underbar vecka! Kram, Marita på MB Nova


[Ring Marita] Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att fråga om och diskutera allt. Förboka tid via Kalendern - eller ring direkt 0939-111 91 41. - Jag har även skapat en unik metod för att reducera depressioner, läs mer om mina Power Samtal >>


Marita Bladh, MB Nova Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41

Taggar:

Välkommen!
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Gilla & Följ MB Nova på Faceboook!
  • Facebook Basic Square
bottom of page