top of page

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 20 enligt mina Tarotkort 190513

MB Novas Tarotskop - Originalet sedan 2009

Hej kära du! Denna vecka sa det: Sim Sala Bim, Hokus Pokus och sen försvann all min text! Jag hann dock spela in den - du kan lyssna på Veckans Tarotskop via länken nedan. Jag är så ledsen för detta. Kram, Marita



 

[Ring Marita] Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att fråga om och diskutera allt. Förboka tid via Kalendern - eller ring direkt 0939-111 91 41.


Marita Bladh, MB Nova Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41

Taggar:

Välkommen!
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Gilla & Följ MB Nova på Faceboook!
  • Facebook Basic Square
bottom of page