top of page

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 23 enligt mina Tarotkort 180604

MB Novas Tarotskop - Originalet sedan 2009

Hej kära du!

Hoppas att du har haft en riktigt härlig och solig helg. Här kommer veckans Tarotskop och det är min förhoppning att det ska hjälpa dig att styra ditt liv i perfekt riktning!


MB Nova tipsar:


Tips 1! Änglahealing och kunskap om Änglarnas dimension. Läs mer här >


VECKANS TAROTSKOP

Om du gillar budskapen i Veckans Tarotskop skriv gärna en kommentar längst ner.



1. Det är stor chans att detta blir en riktigt romantisk och rolig vecka! Gör, vad just du kan, för att dra mesta möjliga nytta av dessa underbara energier. Kanske vill du träffa en ny hjärtevän eller livskamrat eller vill du kanske planera för bröllop? Lyckosamt och roligt, men kanske inte lika romantiskt, är att det är en bra vecka även för den som vill hitta en ny bästa vän, en ny företagspartner eller fyrfota livskamrat i form av en hund, katt eller häst! *ler*

2. Det här är även en väldigt bra vecka att lära sig nya språk på, planera eller resa utomlands och arbeta arbeta med kulturella frågor som för länder och människor närmare varandra.


3. Slutligen är detta en mycket bra vecka för att tjäna lite extra pengar, starta företag eller göra en genomtänkt och klok investering.


Lyckofärg denna vecka är ljusblått. Lyckotal: 12 och 3.


TIPS: Alla människor är födda med ett s.k. "sjätte sinne". Lär dig att lyssna på din intuition och lita på att det får till dig på ett djupare plan stämmer - även om "ytan" säger något annat. Det verkar dessutom som att vår intention är extra skarp denna vecka.

RÅD: Våra känslor är vårt facit och vi behöver aldrig tveka om hur vi ska göra. Våra känslor visar blixtsnabbt om det vi tänker, känner och gör är bra eller inte. Bra känsla betyder att vårt Högre Jag håller med oss. Negativ känsla betyder att vi tänker eller känner, om en person eller situation, på ett sätt som vårt Högre Jag inte håller med oss om. Vårt Högre Jag kan allt, vet allt och älskar och hjälper oss alltid.


Alltså; lita alltid på din intuition och lär dig att samarbeta med ditt Högre Jag så leder det dig rätt i livet!


HINDER: Här kommer en påminnelse om att städa, rensa och röja. För mycket saker, negativa känslor och trasiga relationer blockerar vägen för både lycka, framgång och god hälsa.

AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från Tarotskolan; MB Nova Tarot Academy. Kortet vi får är Page i Svärd från Lilla Arkanan och lyder: - Jag ser igenom mina rädslor genom att möta dem. (Om du inte känner exakt så nu - upprepa affirmationen om och igen under flera dagar så sjunker budskapet in och får mening inom dig.)

NÅGRA ORD OM KÄRLEK:


Par: Denna vecka är det viktigt att sätta kärleken i fokus. Dra nytta av veckans romantiska energier för att stärka din relation. Kom ihåg: Kärlek kan också vara att avsluta en dålig relation.


Singlar: Denna vecka ser det förmånligt ut att träffa någon på ett sjukhus eller annan plats där man tar hand om eller vårdar människor. Dags att börja nytta på den gamla låten: "Kärlek på Lasarett"? *ler*



Det var allt för denna gång, ha en underbar vecka! Kram, Marita på MB Nova


[Ring Marita] Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att fråga om och diskutera allt. Förboka tid via Kalendern - eller ring direkt 0939-111 91 41. - Jag har även skapat en metod för att radera depressioner, läs mer om mina Power Samtal >>

[MB Nova Tarot Academy] - Nu lyfter vi kunskapen om Tarot till en ny nivå! Nu heter Maritas Tarot istället: MB Nova Tarot Academy. School for Excellence in Tarot, Divination and Spiritual Growth. Den är uppdelad i 4 steg - från Basic till Professional Master. Steg 4 är certifierande och för den som vill jobba som Tarotkonsult. Läs mer >


Marita Bladh, MB Nova Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41

Taggar:

Välkommen!
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Gilla & Följ MB Nova på Faceboook!
  • Facebook Basic Square
bottom of page