top of page

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 21 enligt mina Tarotkort 170522


Hej kära läsare!

Hoppas att du har haft en fin helg! Här kommer veckans Tarotskop, hoppas råden från mina Tarotkort ska hjälpa dig att göra din vecka ännu bättre!


Missa inte: Jag har knäckt Koden till Universums Bankkonto - vill du ha koden, klicka här >




Om du gillar Veckans Tarotskop skriv gärna en kommentar längst ner på sidan.


VECKANS TAROTSKOP


Inget är som väntans tider, brukar man säga. Den här veckan kan det bli lite fördröjningar i olika ärenden. Men, oroa dig inte, det betyder bara att lösningen blir så mycket bättre! Tvinga inte fram lösningar utan avvakta tills tillfället känns perfekt. Hur vet man när det är perfekt? Jo, det känns lugnt och bra i magen, du känner dig redo, stark och full av tillförsikt. Om du aldrig känner dig på detta sätt, ta hjälp av ditt Högre Jag. Stilla dig en stund, andas, blunda, tänk över ditt ärende och fråga dig själv om det är bra tajming nu?

Jag använder själv den tekniken (att fråga mitt Högre Jag) till många olika saker. Jag tolkar mina svar såhär: om jag tänker på en situation eller fråga och känner oro inom mig då vet jag att mitt Högre Jag vill ge mig rådet "nej" eller "vänta". Om jag istället liksom drar lite efter andan, slappnar av och nästan suckar lite så vet jag att rådet är: "bra" eller "ja" - beroende vad jag frågar om förstås. Om du provar och det inte funkar första gången, tänk på att ju mer du tränar desto bättre samarbete blir det mellan dig och ditt Högre Jag.

Även denna vecka ser det ekonomiska flödet väldigt bra ut för väldigt många! Kom ihåg, det rör sig antingen om reda pengar eller att du stöter på extra många bra priser på saker du vill köpa, får löneförhöjning, hittar ett extrajobb, att dina pengar räcker extra långt eller att du kanske säljer något och får extra bra betalt för det. Och kom ihåg att tacka för allt du får (hur litet det än är) - då får du mer!

Tredje kortet förstärker det andra kortet, det säger: oroa dig inte för din ekonomi, det bromsar bara ditt ekonomiska flöde. Kom ihåg; pengar in - pengar ut, se dig själv som en naturlig del i detta kretslopp.

Lyckofärg denna vecka: brunt (som barken på träden) och grönt (som bladen på träden). Lyckotal: 1.


TIPS: Kanske har du upplevt många vårar och somrar redan, men ändå - gläd dig åt årstiden, solen och blommorna som ett förtjust litet barn - allt blommar och frodas för just din skull!

RÅD: Kortet vi får betyder: Du är en vinnare! Underbart, se till att dra nytta av den energin i allt du gör! HINDER: Att bara arbeta och gno och aldrig roa sig är inte bra. Se hur du kan utjämna balansen mellan arbete och nöje ännu lite mer. AFFIRMATION: Här kommer en affirmation från Tarotskolan; MB Nova Tarot Academy. Kortet vi får är: Ess i Pentagram från Lilla Arkanan och lyder: - Jag tar tillvara alla möjligheter att manifestera mina drömmar! (Om du inte känner exakt så nu - upprepa affirmationen om och igen under flera dagar så sjunker budskapet in och får mening inom dig.)


Tillägg: Orsaken till att många inte uppfyller sina drömmar är ofta att man inte vet vad man vill. Att bli klar över vilka önskningar och drömmar man har är första steget - och jag menar glasklar. *ler*


NÅGRA ORD OM KÄRLEK:

Par: Härlig vecka att slösa med kärleken. Inte för att förvänta sig något tillbaka - utan bara för att det gör dig lycklig att vara kärleksfull!


Singlar: Även denna vecka ser det fördelaktigt ut att träffa någon på en kaj eller brygga av något slag. Det är inte läge att sitta hemma med andra ord. Ut och lufta dina vingar, cykla ner till sjön, hamnen eller havet, köp en glass (eller ett äpple.... :-) och le mot solen. Gissa om det höjer din attraktionsfrekvens? Jajamensan! *ler*

Det var allt för denna gång, ha en underbar vecka! Kram, Marita på MB Nova



[Ring Marita] Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att fråga om och diskutera allt. Förboka tid via Kalendern - eller ring direkt 0939-111 91 41.


[MB Nova Tarot Academy] - Nu lyfter vi kunskapen om Tarot till en ny nivå! Nu heter Maritas Tarot istället: MB Nova Tarot Academy. School for Excellence in Tarot, Divination and Spiritual Growth. Den är uppdelad i 4 steg - från Basic till Professional Master. Steg 4 är certifierande och för den som vill jobba som Tarotkonsult. Läs mer >




Marita Bladh, MB Nova Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach Kontakt: 0722-698970 Hemsida: www.mbnova.se MB Novas Mediala Direktlinje: 0939 - 111 91 41









Taggar:

Välkommen!
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Gilla & Följ MB Nova på Faceboook!
  • Facebook Basic Square
bottom of page